Zawarcie umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym może nastąpić na dwa sposoby.
Kupujący ma prawo przed złożeniem zamówienia do negocjacji wszelkich zapisów umowy ze Sprzedającym, w tym również zmieniających zapisy poniższego regulaminu. Negocjacje, te powinny być prowadzone w formie pisemnej i kierowane na adres Sprzedającego (Skontech Dariusz Skotnica, ul. Chrobrego 12, 43-520 Chybie).
W przypadku zrezygnowania przez Kupującego z możliwości zawarcia umowy na drodze indywidualnych negocjacji zastosowanie ma poniższy regulamin i stosowne przepisy prawa.
Regulamin zakupów w sklepie internetowym
§1 Definicje
Skontech Dariusz Skotnica
ul. Chrobrego 12
43-520 Chybie
Skontech Dariusz Skotnica
ul. Chrobrego 12
43-520 Chybie
tel. +48 600 218 466
e-mail: dariusz.skotnica@skontech.pl
Skontech Dariusz Skotnica
ul. Chrobrego 12
43-520 Chybie
NIP548-134-23-71 REGON 360305539
zarejestrowany i widoczny w ewidencji CEDIG pod adresem:
Nr konta ING Bank Śląski: 57 1050 1083 1000 0092 0459 2217
§2 Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin określa, na jakich zasadach korzystać można ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem http://skontech.pl/.
2. Sklep internetowy skontech.pl, działający pod adresem http://skontech.pl/ umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem internetu i prowadzony jest przez Skontech Dariusz Skotnica, ul. Chrobrego 12, 43-520 Chybie tel. +48 600 218 466, e-mail: dariusz.skotnica@skontech.pl, NIP 548-134-23-71, REGON 360305539. Umowazawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym regulaminem.
3. Miejsce wydania rzeczy musi znajdować się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
4. Sprzedający jest zobowiązany i zobowiązuje się dostarczać rzeczy wolne od wad.
5. Sprzedającynie udziela Kupującemugwarancji w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego, natomiast informuje o znanych mu gwarancjach udzielonych przez osoby trzecie dla produktów znajdujących się w sklepie.
6. Skontech Dariusz Skotnica nie jest producentem towarów sprzedawanych w sklepie skontech.pl. Produkty zakupione w sklepie skontech.pl podlegają gwarancji na warunkach określanych przez producentów.
7. Wszelkie terminy liczone są zgodnie z art. 111 Kodeksu cywilnego, w którym czytamy, że terminoznaczony w dniach kończy się z upływem ostatniego dnia (art. 111. § 1.), a jeżeli początkiem terminu oznaczonego w dniach jest pewne zdarzenie, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia, w którym to zdarzenie nastąpiło (art. 111. § 2.).
8. Potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie, zabezpieczenie wszelkich istotnych postanowień umowy w celu uzyskania dostępu do tych informacji w przyszłości następuje w postaci potwierdzenia zamówienia poprzez wysłanie na wskazany adres e-mail wiadomości, zawierającej podsumowanie najważniejszych elementów zamówienia, a także linki do regulaminu i wzorca odstąpienia od umowy.
9. Sprzedającynie pobiera żadnych opłat za komunikację z nim z wykorzystaniem środków porozumiewania na odległość, a Kupującyponiesie jej koszty w wysokości wynikającej z umowy, jaką zawarł z osobą trzecią świadczącą na jego rzecz określoną usługę umożliwiającą porozumiewanie na odległość.
10. Sprzedającyzapewnia Kupującemu poprawność działania sklepu internetowego w następujących przeglądarkach: IE wersja 7 lub nowsza, FireFox wersja 3 lub nowsza, Opera wersja 9 lub nowsza, Chrome, Safari z zainstalowanymi najnowszymi wersjami JAVA i FLASH, na ekranach o rozdzielczości poziomej powyżej 1024 px. Używanie oprogramowania firm trzecich mających wpływ na funkcjonowanie i funkcjonalność przeglądarek: Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome, Safari może mieć wpływ na poprawne wyświetlanie sklepu, dlatego w celu uzyskania pełnej funkcjonalności sklepu, należy je wszystkie wyłączyć.
12. Sprzedający stosuje się do kodeksu dobrych praktyk.
§3 Składanie zamówienia
1. Zamówienia dokonywane za pośrednictwem strony internetowej http://skontech.pl/ można składać 24 godziny na dobę przez cały rok (za wyjątkiem przerw technicznych i konserwacyjnych).
2. Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 10:00, w soboty, w niedziele oraz święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
3. W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien:
ñ dokonać wyboru produktów dostępnych na stronie sklepu, poprzez dodanie ich doKoszyka,
ñ prawidłowo wypełnić formularz zamówień dostępny na stronie sklepu skontech.pl poprzez wybranie rodzaju dostawy, rodzaju płatności oraz miejsca wydania rzeczy, podanie danych osobowych i teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail, który jest potrzebny do potwierdzenia złożonego zamówienia i zawarcia umowy,
ñ zaakceptować regulamin poprzez zaznaczenie odpowiedniego przycisku (checkboxu),
ñ użyć przycisku „Zamawiam i płacę” (klikając ten przycisk, Kupujący wyraźnie potwierdza, iż wie, że zamówienie pociąga za sobą obowiązek zapłaty.
4. W trakcie składania zamówienia, aż do momentu naciśnięcia przycisku "Zamawiam i płacę" – Kupujący ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
5. Kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę” stanowi oświadczenie woli zawarcia umowy sprzedaży z Skontech Dariusz Skotnica zgodnie z treścią Regulaminu.
6. Umowę traktuje się za zawartą z momentem wpływu zamówienia do systemu informatycznego Sklepu Internetowego, pod warunkiem zgodności zamówienia z Regulaminem.
7. Po złożeniu zamówienia, Kupujący otrzymuje drogą mailową informację o jego otrzymaniu przez sklep. Wiadomość ta zatytułowana jest: "Zamówienie przyjęte przez Sklep. Potwierdzenie zawarcia umowy" i stanowi potwierdzenie zawarcia umowy na odległość.
8. Realizacja zamówienia Konsumenta płatnego za pobraniem następuje niezwłocznie, a zamówienia płatnego przelewem po zaksięgowaniu wpłaty Konsumenta na koncie Sprzedającego, co powinno nastąpić w terminie 30 dni od złożenia zamówienia, chyba że Konsument nie był w stanie spełnić świadczenia z nie swojej winy i poinformował o tym Sprzedającego.
9. Realizacja zamówienia Klienta może być uzależniona od dokonania wpłaty całości lub części wartości zamówienia lub uzyskania limitu kredytu kupieckiego co najmniej o wartości zamówienia lub zgody Sprzedającego na wysłanie zamówienia za pobraniem (płatnego przy odbiorze).
10. Termin realizacji zamówień jest indywidualnie ustalany z klientem drogą mailową.
11. Zakupiony przedmiot umowy jest wraz z wybranym przez Kupującego dokumentem sprzedaży wysyłany wybranym przez Kupującego rodzajem dostawy do wskazanego przez Kupującego w zamówieniu miejsca wydania rzeczy.
12. Firma Skontech Dariusz Skotnica wystawia dowód zakupu - paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy wybrać ten dokument sprzedaży podczas składania zamówienia oraz poprawnie wypełnić dane.
13. Dowód zakupu przesyłamy razem z zamówionym towarem. Jeżeli dokument zakupu nie został dołączony do otrzymanej przesyłki, to zostanie on dosłany automatycznie pocztą tradycyjną.
14. Kupujący może złożyć zamówienie jako zarejestrowany użytkownik lub bez rejestracji w sklepie.
15. Rejestracja oznacza, że Kupującymoże skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez sklep w celu ułatwienia procesu składania kolejnego zamówienia. W tym celu Kupujący powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login i hasło są ciągiem znaków ustalanych przez Kupującego, który ma obowiązek zachowania ich w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich. Kupujący ma w każdej chwili możliwość́ wglądu, poprawiania, aktualizacji danych oraz usuwania konta w sklepie.
16. Zarejestrowani użytkownicy po zalogowaniu na konto zyskują możliwość wglądu w historię swoich zamówień, mogą na bieżąco śledzić zmiany statusu złożonego zamówienia czy modyfikować adres dostawy.
§4 Ceny produktów i promocje
1. Ceny produktów w sklepie internetowym skontech.pl podawane są w polskiej walucie(PLN) i uwzględniają podatek VAT (ceny brutto).
2. Cena podana w formularzu zamówienia jest wiążąca w chwili złożeniazamówienia.
3. Ceny towarów nie zawierają kosztu dostawy, który podany jest w osobnym cenniku dostaw na stronie: http://skontech.pl/pages/dostawa.
4. Koszt dostawy wg cennika doliczany jest do łącznej wartości zamówienia.
5. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do swojej oferty oraz przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu internetowego bądź wprowadzania w nich zmian.
6. W przypadku sprzedaży produktów promocyjnych, których ilość jest ograniczona, realizacja zamówień uzależniona jest od kolejności wpłynięciazamówienia do Sprzedającego.
§5 Formy dostawy i płatności
1. Zamówione towary wraz z wybranym przez Kupującego dokumentem sprzedaży są dostarczane do klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej FedEx.
2. Przesyłka dostarczana jest na adres dostawy wskazany w formularzu zamówień (adres może być inny niż miejsce zamieszkania osoby składającej zamówienie).
3. Towar można odebrać osobiście w siedzibie firmy po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru. Adres to: ul. Chrobrego 12, 43-520 Chybie.
4. Czas dostarczenia paczki wynosi 3-5 dni roboczych.
5. Koszt dostarczenia zamówionego towaru określony został w cenniku dostaw dostępnym na stronie: http://skontech.pl/pages/dostawa.
6. Koszt dostawy towaru każdorazowo można sprawdzić po umieszczeniu towarów w koszyku, ponieważ dokładna cena przesyłki podawana jest automatycznie po dodaniu towarów do Koszyka.
7. Koszty wysyłki szacowane są na podstawie ostatecznej wagi zamówienia.
8. W przypadku niektórych produktów koszt wysyłki może być oznaczony jako „nieznany”. W takim przypadku na stronie danego produktu w sklepie informowany pojawia się informacja mówiąca o tym, iż Zamówienie zawiera produkt o niestandardowych gabarytach, a koszt jego dostawy może zostać przesłany do akceptacji drogą mailową w terminie dwóch dni roboczych od złożenia zamówienia.
9. W przypadku zamówienia produktów wraz z dostawą, jeżeli nie nastąpiły inne ustalenia między Sprzedającym a Kupującym, Kupujący ma obowiązek uiścić opłatę za dostarczenie towaru.
5. W sklepie internetowym skontech.pl dostępne są następujące metody płatności:
ñ przelew na konto - dane do przelewu to:
Skontech Dariusz Skotnica,
ul. Chrobrego 12, 43-520 Chybie
Nr konta ING Bank Śląski: 57 1050 1083 1000 0092 0459 2217
W tytule przelewu prosimy podać: imię, nazwisko, nr zamówienia znajdujący się w potwierdzeniu zamówienia, przesłanym na podany adres e-mail.
ñ gotówka przy odbiorze u kuriera (płatność za pobraniem).
6. Realizacja zamówień płatnych za pobraniem następuje niezwłocznie, bezpośrednio po wpłynięciu formularza zamówienia do systemu informatycznego Sklepu Internetowego.
7. Realizacja zamówień płatnych przelewem następuje po zaksięgowaniu wpłaty dokonanego przez Kupującego na koncie Sprzedającego.
8. Na dokonanie przedpłaty Kupujący ma czternaście dni od złożenia zamówienia. Po tym czasie zamówienie zostaje anulowane.
9. W przypadku, gdy zamówienie złożone zostało w dniu wolnym od pracy, jego realizacja rozpoczyna się w najbliższym dniu roboczym.
§6 Prawo do odstąpienia
od umowy zawartej na odległość
1. Każdemu Kupującemu będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem http://skontech.pl/ na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie i zgodnie z warunkami opisanym poniżej.
2. Konsument, który zawarł umowę na odległość może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego iopisanych w §6 wpunkcie 11 i 15 niniejszego regulaminu.
3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od momentu wydania rzeczy.
4. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływemKonsument złoży u Sprzedającego oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
5. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiegolub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.
6. Dokument należy odesłać na adres fizyczny Sprzedawcy: Skontech Dariusz Skotnica, ul. Chrobrego 12, 43-520 Chybie lub mailowy: dariusz.skotnica@skontech.pl.
7. Wydrukowane oświadczenie można też załączyć do paczki ze zwracanym towarem.
8. Sprzedającywyłącza możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy w innej, niż pisemna, formie.
9. Sprzedającyniezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na adres e-mail (podany przy zawieraniu umowy i inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
10. Zgodnie z art 38. Prawa konsumenckiego prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
11. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu (była wynikiem normalnej eksploatacji, używania zakupionego towaru).
12. W Sprzedający zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym także koszty dostarczenia rzeczy, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczeniaKonsumenta o odstąpieniu od umowy.
13. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
14. W przypadku odstąpienia od umowy wysokość zwracanych przez Sprzedającego kosztów dostawy ograniczona jest do wartości najtańszej dostępnej w sklepie przesyłki. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, ten nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów, zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego.
15. Zwrot towaru Konsumentowi powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
16. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.
17. Zwracany towar należy odesłać na adres pocztowy Sprzedającego.
18. Bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy ponosi Konsument, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść.
19. Sklep nie wymienia produktów, przyjmuje tylko zwroty.
20. Konsumentponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanej rzeczy będącej przedmiotem umowy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
21. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
§7 Rękojmia
Reklamacje związane z zamówieniami:
1. Sprzedającyponosi odpowiedzialność́ wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych zawady (rękojmia).
2. Jeżeli Kupującym jest Konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego.
3. Jeżeli zostanie stwierdzona wada fizyczna, Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi.
4. Zgodnie z art. 5561 kodeksu cywilnego, wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, w szczególności gdy rzecz:
- nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia,
- nie nadaje się do celu, o którym Konsument poinformował Sprzedającego przy zawarciu umowy, a Sprzedający nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia,
- została wydana Konsumentowi w stanie niezupełnym.
- nie ma ona właściwości, o której zapewniał producent lub jego przedstawiciel lub osoba, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej oraz osoba, która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent, chyba że Sprzedający zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem umowy.
5. Jeżeli określony przez Sprzedającego lub producenta termin przydatności rzeczy do jej użycia kończy się po upływie dwóch lat od dnia wydania rzeczy Konsumentowi, Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.
6. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może:
- żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady; w takim przypadku Sprzedający jest zobowiązany do wymiany rzeczy wadliwej na wolną od wad lub do usunięcia wady w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego;
- składając stosowne oświadczenie żądać obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy i zwrotu kosztów, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo usunie wadę, dokonując naprawy. Jeżeli jednak rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, nie przysługuje mu prawo do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.
7. Sprzedający jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
8. Sposób zadośćuczynienia proponuje Sprzedający, ale Kupujący będący Konsumentem może zamiast zaproponowanej przez Sprzedającego naprawy (usunięcia wady) zażądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwy albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego.
9. Oceniając nadmierność kosztów pod uwagę brana jest wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
10. Sprzedający może naprawić wadliwą rzecz tylko raz. Przy kolejnej reklamacji musi zgodzić się na żądanie Kupującego – przykładowo wymianę towaru.
12. Jeżeli wada zakupionego towaru jest istotna, można od razu żądać wymiany lub zwrotu pieniędzy.
13. W przypadku wymiany lub odstąpienia od umowy Kupujący, wykonujący uprawnienia z tytułu rękojmi powinien dostarczyć wadliwą rzecz na koszt Sprzedającego pod adres reklamacyjny.
14. Gdy Kupujący będący Konsumentem zażądał wymiany rzeczy, usunięcia wady lub złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy lub obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, Sprzedający ustosunkuje się do tego żądania w terminie 14 dni, a jeśli tego nie uczyni, żądanie uznaje się za uzasadnione na podstawie art. 5615 kodeksu cywilnego.
15. Jeżeli Kupującym jest przedsiębiorca, traci on uprawnienia z tytułu rękojmi, jeśli nie zawiadomił niezwłocznieSprzedającego o zauważonej wadzie, a jeśli wada wyszła na jaw dopiero później – jeśli nie zawiadomił o wadzie Sprzedającego niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
6. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Kupującego gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres dariusz.skotnica@skontech.pl.
Reklamacje związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną
1. Skontech Dariusz Skotnica podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jak wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Kupujących.
2. Kupujący powinien niezwłocznie powiadomić Skontech Dariusz Skotnica o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Kupujący może zgłaszać pisemnie na adres: dariusz.skotnica@skontech.pl.
4. W reklamacji Kupujący powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
5. Skontech Dariusz Skotnica zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie 14 dni.
§8 Polityka prywatności
oraz bezpieczeństwo danych osobowych
1. Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez Konsumentów sklepu jest Sprzedający.
2. Sprzedającyzobowiązuje się̨ do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku. Kupujący podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe Sprzedającemu wyraża zgodę̨ na ich przetwarzanie przez Sprzedającego w celu realizacji złożonego zamówienia. Kupujący ma w każdej chwili możliwość́ wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.
3. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień przez sklep zostały opisane w Polityce prywatności, dostępnej na stronie sklepu.
§9 Postanowienia końcowe
1. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za błąd popełniony przez Kupującego w formularzu zamówienia, w wyniku którego przesyłka nie dotarła do adresata, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki. Koszty związane z ponowną wysyłką oraz obsługą takiego zlecenia ponosi Kupujący.
2. W razie wszelkich wątpliwości związanych ze składaniem zamówień w sklepie skontech.pl należy skontaktować się ze Sprzedawcą mailowo: dariusz.skotnica@skontech.pl bądź telefonicznie: tel. +48 600 218 466, bądź też za pomocą formularza dostępnego na stronie: http://skontech.pl/pages/kontakt.
3. Sklep internetowy skontech.pl nie ponosi odpowiedzialności za zakupy dokonywane przez osoby trzecie wykorzystujące konto oraz hasło Kupującego.
4. Żadne z postanowień́ niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Kupującego. Nie może być́ również̇ w ten sposób interpretowane, gdyż̇ w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne podporzadkowanie się̨ i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.
5. Wszystkie zdjęcia, teksty, elementy graficzne oraz pliki znajdujące się na stronie sklepu skontech.pl, są chronione prawami autorskimi i nie mogą być wykorzystywane bez zgody właściciela.
6. Sklep wykorzystuje cookies, czyli niewielkie informacje tekstowe wysyłane do komputera użytkownika i identyfikujące go w celu uproszczenia danej operacji. Ciasteczka nie są szkodliwe dla komputera i nie gromadzą żadnych danych. Służą wyłącznie do zidentyfikowania osoby odwiedzającej nasz sklep i dostosowania witryny w taki sposób, by jej użytkowanie było dopasowane do potrzeb konkretnego użytkownika. Szczegółowy opis zasady działania plików cookies znaleźć można w Polityce prywatności sklepu: http://skontech.pl/pages/polityka-prywatnosci-i-cookies.
7. O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Kupującybędą̨ powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej na 7 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu. Zmiany wprowadzane będą w celu dostosowania regulaminu do obowiązującego stanu prawnego.
8. Z aktualnymi Ogólnymi Warunkami (regulaminem sprzedaży) zapoznać się można w każdej chwili na stronie: http://skontech.pl/pages/regulamin. W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Kupującego obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia. Za wyjątkiem sytuacji, kiedy Konsument uzna go za mniej korzystny od aktualnego i poinformuje Sprzedającego o wyborze aktualnego jako obowiązującego.
9. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie oraz potwierdzenie Kupującemu istotnych postanowień Umowy sprzedaży z uwzględnieniem informacji wymienionych w art. 12.1.ustawy o prawach Konsumenta następuje poprzez przesłanie Kupującemu na podany adres e-mail potwierdzenia ze specyfikacjązamówienia.
10. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Kwestie sporne, jeśli Konsument wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej lub na drodze równoważnych i zgodnych z prawem metod przedsądowego lub pozasądowego rozwiązywania sporów wskazanych przez Konsumenta. W ostateczności sprawę rozstrzyga sąd właściwy miejscowo i rzeczowo.
Dostęp do niniejszego regulaminu Kupujący mogą uzyskać w dowolnym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie internetowej sklepu lub bezpośrednio pod adresem: http://skontech.pl/pages/regulamin. Regulamin można pobrać i sporządzić jego wydruk.